Galaxy Watch سامسونگ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند تا به امروز است که به صورت اندرویدی کار می‌کند. گلکسی واچ سامسونگ بر روی سیستم عامل Tizen سامسونگ کار می‌کند، اما به تلفن‌ های Galaxy و Android به راحتی متصل می‌شود. یکی از بهترین امتیازات سامسونگ گلکسی واچ 2 این است که یک ساعت مدور بوده و ظاهری شبیه به یک ساعت سنتی و قدیمی دارد و همچنین شکل و شمایلی کاملا متفاوت با اپل واچ دارد که ممکن است موردپسند خیلی از کاربران نباشند.

 

گلکسی واچ 2


در این مقاله ویستامگ شما را با ویژگی های سامسونگ گلکسی واچ 2 آشنا خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.


مشخصات سخت افزاری گلکسی واچ 2

  • نمایشگر امولد 1.2 اینچی با رزولوشن 360 در 360 پیکسلی

  • چیپست اگزینوس 9110 با پردازنده دو هسته ای 1.15 گیگاهرتز

  • رم 768 مگابایت به همراه حافظه داخلی 4 گیگابایت (مدل LTE با رم 1.5 گیگابایت)

  •  سیستم عامل تایزن 4.0

  • بلوتوث 5.0

  • وای‌فای b/g/n

  • NFC

  • GPS، گلوناس و بایدو

  • باتری 247 میلی آمپر ساعتی

  • حسگرهای شتاب سنج، فشارسنج، نور محیط، سنجش ضربان قلب و ژیروسکوپ

  • ردیابی فعالیت های ورزشی از جمله: قدم زدن، دویدن، دوچرخه سواری، یوگا، شنا، دراز نشست، پیلاتس و .

  • ابعاد 10.9*40*40 میلی متر و وزن 26 گرم


Galaxy Watch در حال حاضر سخت افزار بسیار خوبی دارد و روی چیپست مخصوص سامسونگ یعنی Exynos 9110 اجرا می‌شود. دارای یک پردازنده دو هسته‌ای می‌باشد اما هنوز هم وظایف را خیلی سریع اجرا می‌کند. همچنین از نظر باتری کارایی دارد، این همان چیزی است که به Galaxy Watch شما عمر باتری طولانی‌تری می‌دهد.

سامسونگ گلکسی واچ 2

ما در واقع امیدوار هستیم که شاهد باتری بهتری در سامسونگ گلکسی واچ 2 باشیم. یکی از نکات جالب درباره ساعت‌های سنتی این است که می‌توانند تا ماه‌ها حتی سال‌ها بدون تعویض باتری به خوبی کار کنند. اینکه همین ویژگی را در یک ساعت هوشمند تجربه کنید فوق‌العاده به نظر می‌رسد چون شارژ کردن روزانه یک ساعت هوشمند و به خاطر سپردن اینکه چه زمانی شارژش تمام می‌شود کمی اذیت‌کننده است.


ویژگی های رابط کاربری گلکسی واچ 2 سامسونگ

تکنولوژی رابط کاربری تایزن 4.0  سامسونگ گلکسی واچ 2 به گونه ای طراحی شده که با حاشیه لمسی چرخشی ساعت به خوبی هماهنگ می شود. صفحه های اصلی ساعت در کل شامل سه بخش کلی هستند. صفحه هوم واچ فیس اصلی را نشان می دهد که قابلیت های شخصی سازی فراوانی هم دارد. با سوایپ کردن (یا استفاده از حاشیه لمسی چرخان) و رفتن به بخش های سمت چپ به اعلان ها دسترسی پیدا می کنید. صفحات سمت راست هم ویجت های برنامه ها را نشان می دهند که هم متنوع هستند و هم به خوبی اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان می گذارند. با سوایپ از بالای نمایشگر به سمت پایین می توانید به تنظیمات سریع دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال حالت Goodnight یا تئاتر یا عدم مزاحمت را فعال کنید یا تنظیمات وای فای بلوتوث باتری و . را تغییر دهید.

 

اگر واچ 2 سامسونگ را برای انتخاب کرده اید باید بدانید که سامسونگ گلکسی واچ 2 طراحی زیبایی دارد و به خوبی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت می کند. با این حال شیشه نمایشگر گوشی که بالاتر از لبه ها قرار گرفته می تواند مستعد ضربه دیدن یا خش افتادن باشد.



vistamag سامسونگ ,گلکسی ,ساعت ,باتری ,خوبی ,ویژگی ,سامسونگ گلکسی ,galaxy watch ,دسترسی پیدا ,حاشیه لمسی ,ساعت هوشمند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عشق بی انتها مه رمان sevil_alroom@ moble_jahannama فروشگاه gsutr وه لیکان ایمپلنت دندان تجهیزات آشپزخانه صنعتی تزپز مشین